Aici puteți asculta și descărca înregistrări (cu alți părinți decât Părintele Ciprian) de la diferite conferinţe, discuţii și cântece.
Pentru înregistrări cu Părintele Ciprian, click aici.
Pentru conferințe video sau alte evenimente ASCOR, click aici.
Pentru probleme referitoare la acestea intrați pe pagina de Contact.
- All
- Asociația Prietenii Bisericii Studenților
- Colinde
- Corurile bisericii
- Înregistrări
- Întâlnirea de 20 de ani ASCOR
- Întâlnirea de duminică seara
- Pelerinaje pe jos
- Pelerinajele tinerilor la închisorile comuniste din România
- Pelerinajul tinerilor în Macedonia
- Sf. Paisie Aghioritul
- Slujbe
- Tabere (de studenți și pentru părinți și copii)
- Zilele Antonie Bloom
Tabăra ASCOR de la Ghelari
2016-08-09
Despre iubire, sexualitate, feciorie și asceză în societatea seculară vs. în perspectiva religioasă și ca pregătire pentru căsătorie. Despre mimetismul vârstei, când tânărul riscă să fie exclus din grupurile sociale fiindcă nu se supune modei. Explicarea gesturilor din slujba cununiei. Fiecare gest cultic închipuie lucrarea lui Dumnezeu
Tabăra ASCOR de la Ghelari
2016-08-07
Despre Părintele Florea Nerva, zidirea și consolidarea bisericii din Ghelari. Despre așezarea în spațiile orășenești și viața la sat. Învierea satului ca o comunitate euharistică. „Noul sat va fi unul al Euharistiei\". Despre slujba „luării timpului\", despre „timpul mântuirii\" pe care ni-l da Dumnezeu. Este întoarcerea la sat o salvare pentru cei care vor să rămână în credință?
Tabăra ASCOR de la Ghelari
2016-08-05
Despre reînvierea satului românesc. Despre caracterul civilizației sătești. Primul lucru care trebuie să îl faci pentru a ajunge la sat este să ștergi orașul din tine, să te lepezi de sine, asemeni celor care merg la mănăstire. Este foarte greu să refaci satul în concret, nu în teorie. Dacă nu putem reînvia satul, măcar să-i ajutăm pe ei care mai sunt acolo să meargă mai departe. Orașul este expresia modernității. Modernitatea își are obârșia în protestantism. Modernitatea nu are comuniune și lepădare de sine. Satul avea foarte multe rânduieli și toate aveau un conținut duhovnicesc – asemănarea cu rânduielile din Biserică. Țăranul e cuplat la viață cu toată ființa, pe când cel de la oraș e cuplat la viață doar intelectual, e o viață unilaterală. La oraș, gravitatea păcatului este mult atenuată, legile sunt foarte abstracte, iar pedepsirea și eliminarea răului este mult amânată. La sat, noțiunile de bine și de rău erau clar delimitate, iar răul era eliminat repede. Cei nou veniți la sat se adaptau și se integrau repede și firesc la obiceiurile și credința comunității. Despre Oastea Domnului. Despre ora de religie și cum ar trebui să fie organizate activitățile religioase extra-școlare pentru a avea succes. Despre modurile în care ne putem uni cu Dumnezeu
Tabăra ASCOR de la Ghelari
2016-08-04
Despre perpetuarea tradițiilor românești. Exprimarea părerii că o credință vie, izvorâtă din trăirea mistică cu Hristos merge la toate popoarele și la toate neamurile, în timp ce folclorul este limitat, dar va merge mai departe. Maica Domnului ca model al oricărui călugăr, al oricărui preot. Despre spiritualitatea ortodoxă. Despre marii duhovnici monahi ai Transilvaniei în a doua jumătate a secolului XX, în special despre Părintele Arsenie Boca, Părintele Dometie de la Prislop și Sf. Ioan Iacob
Tabăra ASCOR de la Ghelari
2016-08-04
Despre atacurile neoprotestanților în satele ardelenești. Despre Maica Domnului ca mamă a noastră și petrecerea ei între fiii ei care suferă. Despre boală și suferință și asumarea lor ca pe o cruce. Despre mărturisirea adevărului celor de altă credință – cu cuvântul sau cu fapta. Exprimarea credinței că satul românesc va renaște. „În momentele grele, copiii mei, să nu deznădăjduiți!”